mandag den 15. september 2008

Første runde 1500 m

1500m første runde blev ikke helt kørt, som jeg gerne ville. De fire første fra hvert heat + de fire hurtigste tabere gik videre til semifinalen. Det 1 heat, ud af fem, som jeg kørte i, var ret stærkt, så jeg var godt klar over at det ville være svært, at komme ind blandt de fire første. Så jeg håbede på, at de andre også var interesserede i at køre efter tid for at være sikker på at komme i semifinalen. Det var de ikke!!! Heatet blev meget langsomt og jeg havde ikke det overskud der skulle til rigtigt at køre med i spurten så jeg kommer ind i tiden 3 min og 21 sek. 4 sek. efter vinderen af heatet og 13 sek. Efter min pr. Så det var en lidt blandet fornemmelse at køre 1500m. Jeg køre løbet som jeg havde planlagt, men mangler endnu lidt power til rigtig at kunne være med til at forme løbet. Endnu engang var det en fantastisk oplevelse, at køre på et fyldt ”Bird Nest”!!!! På onsdag skal jeg endnu engang i ilden, på maraton distancen. Jeg var ude at inspicere ruten i dag og lige på nær nogle meget snævre sving, ser det ud til at være en god rute, som passer nogen lunde til mig. ”Det bliver stort, rigtig stort” starten går fra den himmelske-fredsplads og slutter inde på stadion. Så jeg glæder mig meget til at køre, lige bortset fra at starten går kl. 7.30 hvilket betyder at jeg skal op ved en 5 tiden hmmm. Godt i høre mere fra mig. Ebbe