fredag den 30. december 2011

Så er løbssæsonen 2011 afsluttet.

Jeg sluttede af med et maraton i Japan den 30. oktober.  Desværre regnede det massivt, så det var ikke muligt at køre den hurtige tid, som jeg havde håbet på. Jeg kørte på 1.36.05 og blev nr 14 ud af 105 deltagere. - Placeringen var ok.
Inden løbet i Japan 1. uge i oktober var jeg med det schweiziske team i Tenero (trænings anstalt i den sydlige del af Schweiz). Man kan sige meget om Schweiz, men det er på mange måder et utroligt land. Vi kørte fra den tyske nordlige del af Schweiz i regn og kulde (15-16 grader) igennem en tunnel i en bjergkæde (Gotthart) til den sydlige del, hvor der var 25 grader og høj solskin. Her snakker de så italiensk. - Turen tog 2 timer. Og dette alt sammen inden for et lands grænse........ utroligt Træningsfaciliteterne var optimale, det samme var vejret, og dertil kom utrolig flotte omgivelser.
Ellers havde jeg et løb i starten af august på den nye bane, hvor jeg træner, og hvor jeg på 5000 meteren var 3 sek fra A kvalifikationen (og halvt sek. i foråret), og de glemte at ringe med klokken ....... simpelt hen mega irriterende og super uprofessionelt L ........ og den 25. september kørte jeg Berlin Maraton.  Jeg havde været syg og var ikke kommet helt ovenpå.  Kørte på 1.36.21 og blev nr. 5. - OK
Status: Alle de maraton (4 stk.), jeg har kørt i år, var under A kravet. På banen satte jeg personlig rekord på 1500m (3.07.11) og 5000m (10.50.57) men desværre ingen A krav...... men tæt på. Så nu glæder jeg mig til den næste tids koncentreret træning, så jeg er optimal klar til forårets løb, så jeg kan blive udtaget til PL i London i september 2012 J
Auf widersehen und viel grüssen
Von der
Ebbe B